Hei, nämä kelithän alkavat muistuttaa jo kesää, joten nappasin fillarin matkaan mökkireissulle. Tarkoitus oli ajella tosi palautteleva, jotta huomenna saisi tiukan treenin, kun perjantai jää välistä Sulkavan soutelun takia. Mutta vastatuuli, tuo maantiepyöräilyjän arkkivihollinen puski sen verran liikkeelle lähteissä, etten malttanut ihan tsuppailla. Onnistuin kuitenkin pitämään ajon tasaisena ja tehon maltillisena, NP 240w, joka kait perinteisillä termeillä olisi jotakuinkin pk:ta.
Siis suht rauhallista ajoa Viitapohjan ympäri. Alkuun ja loppuun vielä 3 kilsan pätkä hiekkatietä. Menomatkan tsemppasin juoksulenkille lähtenyttä vaimoketta, mutta palatessa laskettelin viittäkymppiä kovaksi pakkaantuneessa alamäessä, joka rullasi paremmin, kuin keskiverto asfaltti. Jos onnistuu välttämään rengasrikot ja painamaan ajatuksen vaanivasta sellaisesta taustalle, hiekkatien ajelu maantiepyörällä on todella hienoa hommaa. Vauhtia pysyy yllättävän kovana ja neljäkymppiä soralla tuntuu, kuin lentäisi.
Asfaltti:
Duration: 1:21:18
Work: 1116 kJ
TSS: 71.7 (intensity factor 0.727)
Norm Power: 240
VI: 1.05
Pw:HR: n/a
Pa:HR: n/a
Distance: 44.238 km
Min Max Avg
Power: 0 626 229 watts
Cadence: 32 193 86 rpm
Speed: 5.3 57.8 32.6 kph
Pace 1:02 11:19 1:50 min/km
Hub Torque: 0 3.1 0.9 N-m
Crank Torque: 0 91.7 26.3 N-m
Entire workout (193 watts):
Duration: 1:49:08 (1:49:56)
Work: 1260 kJ
TSS: 85.3 (intensity factor 0.689)
Norm Power: 227
VI: 1.18
Pw:HR: n/a
Pa:HR: n/a
Distance: 50.739 km
Min Max Avg
Power: 0 626 193 watts
Cadence: 29 193 81 rpm
Speed: 0 57.8 27.9 kph
Pace 1:02 0:00 2:09 min/km
Hub Torque: 0 5.2 0.9 N-m
Crank Torque: 0 104.7 23.7 N-m
Olen luullut että tuota huekkatiefiilistelyä varten tarvitsin cyclo crossarin :-).
VastaaPoista